PROJEKT EU „Wdrożenie strategii wzorniczej drogą optymalnego rozwoju firmy PREDOM – KLIMATECH”.
CELE PROJEKTU:
Celem projektu jest wzmocnienie konkurencyjności firmy Beata Durał Predom – Klimatech poprzez zwiększenie jej potencjału w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem oraz wzrost wykorzystywania wzornictwa w jej działalności.
BENEFICJENT:
BEATA DURAŁ PREDOM – KLIMATECH, 38-400 Krosno, ul. Kazimierza Pużaka 61
PROJEKT NR:
POPW.01.04.00 – 18 – 00060 / 20
OKRES REALIZACJI:
01.10.2020 – 31.03.2022
ŹRÓDŁO FINANSOWANIA:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014 – 2020, Oś priorytetowa 1 Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.4 Wzór na konkurencję / Etap II.
PLANOWANE EFEKTY:
Podstawowym rezultatem projektu jest zwiększenie konkurencyjności firmy Klimatech w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem w firmie oraz wzrost wykorzystywania wzornictwa w działalności przedsiębiorstwa co przełoży się na wdrożenie nowego produktu na rynek, a także:
Wypełnienie rekomendacji wzorniczych zawartych w strategii
Zwiększenie potencjału wzorniczego firmy
Dostosowanie się do trendów wzorniczych
Podniesienie jakości wzorniczych walorów użytkowych produktów
Rozwój oferty produktowej
Poprawę wizerunku firmy poprzez profesjonalne podejście do przekazywania informacji klientom
Zwiększenie przychodów wnioskodawcy
Efekty rzeczowe:
Realizacja procesu projektowego nowych usług i nowych produktów
Zaprojektowanie tożsamości marki i jej architektury